031 Miten rakennat brändin, jossa on taikaa?


Tässä jaksossa kerron nopeasti missä mä meen ja missä bisneskoulu menee. Lopussa puhun siitä, miten sä voit luoda sellaista elämää itsellesi kun haluat, ja mistä sellainen uuden ajan brändäys itse asiassa pitäisi aloittaa.

 

Mutta isot pahoittelut ihan alkuun siitä että on taas kulunut pitkä aika edellisestä jaksosta. Siinä kerroin miten musta tuli shamaani, ja ajattelin että se saa mun hommat taas käyntiin. Kun tulen kaapista. Sillä olin aikalailla ollut hiljaa tästä mulle todella isosta asiasta jo yli puoli vuotta. Mutta se ei vielä riittänyt.

 

Sen jakson jälkeen ajattelin, että pidän pääpiirteissään erillään mun shamanismijutut näistä Bisneskoulun bisnesjutuista, mutta se päätös ei kauaa kantanut. Yhtäkkiä huomasin että olin kutsumassa kurssilaisten facebook-ryhmässä kurssilaisia testiryhmään Zoom-ryhmähoitoon. Jakanut saman asian kavereilleni ja muissakin somekanavissa. Ja järjestin kurssilaisille omaa hoitosessiota Zoomiin.

 

En siis osannut pitää näitä kahta erillään, ja lopulta tajusin etten pystyisi. Yksi kerta istuin kameran eteen tekemään videota yhden kurssin ilmoittautumissivulle, mutta huomasin etten pysty. Että mulla nousee koko hommaa kohtaan ihan järjetön ärsytys. Koska tajusin että se tuli ihan tyhjästä, olin ollut ihan hyvällä tuulella aiemmin, aloin selvittää mistä on kyse. Ja viesti oli aika selvä. Mun pitäisi tehdä video toisesta asiasta. Aloittaa uusi valmennus jota olin jo vähän ideoinut, mutta ajatellut että teen sen myöhemmin. Koska kyseessä oli niin uudenlainen juttu, että ajattelin ettei mulla vielä riitä rahkeet lähteä sinne, siis suoraan sanoen en vielä ollut saanut rohkaistua itseäni siihen. Mutta Universumi oli eri mieltä. Ja se rohkaisi minut. Pistin videon sisällön uusiksi ja tein videon valmennuksesta. Siitä tuli vähän hölmistynyt, joten myöhemmin tein toisen. Sen jälkeen muutin vielä valmennuksen sisältöä joten jouduin tekemään kolmannenkin. 

 

Mutta sillä käynnistin siis henkilökohtaisen Aito minä -Bisnesvalmennuksen ilmoittautumisen , jonka ensimmäisen valmennettavan ensimmäinen valmennus olikin jo viime perjantaina.  Tässä valmennuksessa otan todella syvällisen yhteyden asiakkaaseen. Olen päivittäin tavoitettavissa whatsappissa ja kutsun jopa hänet kotiini. On ihan huikeeta luoda syvempi yhteys asiakkaaseen, eikä olla vain se joku digivalmentaja kurssivideolla. Uskon että tää on se mitä moni kaipaa, henkilökohtaisempaa yhteyttä. Tämän etätyön ja digipalveluiden aikakauden keskellä kaivataan läheisyyttä, merkitystä ja henkilökohtaista tukea.

 

Mun aikomus ei siis missään nimessä ole lopettaa Bisneskoulua, jos joku sitä ajatteli. En ole vaihtanut alaa vaan löytänyt jotain uutta, jonka pystyn integroimaan täysin tähän hommaan.

 

Oikeastaan tää on vain jatkoa sille mitä olen puhunut tähän mennessä unelmien toteuttamisesta, universumin johdatuksesta ja vetovoiman laeista. Nyt järjestän webinaarien lisäksi manifestointi-zoomeja täyden tai uudenkuun aikaan. Sen sijaan että vain tsemppaisin, inspiroisin ja innostaisin, nyt myös hoidan sitä vanhaa taakkaa, raskasta energiaa pois. Ja autan avaamaan yhteyksiä ja manifestoimaan unelmia.

 

Lisäksi, jos ennen ajattelin että olen vain hyvä näkemään ihmisistä sen hyvän, oman ainutlaatuisen lahjan ja ydinjutun, sen intohimon, niin nyt… no, se on ennallaan, näen vaan vähän entistä syvemmälle.

 

Näistä siis koostuu myös tuo mun uusi valmennus, johon aina ajoittain avautuu uusia paikkoja, joten kannattaa tutustua ja varata omaa paikkaansa. Valmennukset kestää 8 viikkoa ja pystyn kerrallaan ottamaan siihen 2-3 valmennettavaa.

 

Just nyt mun ydinjuttu on siis yhä brändäys, tai aitousmarkkinointi, miksi sen itse nimesin. Sillä brändi-sanalla vaan jatkuvasti on huono kaiku. Se koetaan usein feikkaamiseksi, mitä se ei missään tapauksessa saisi olla. Vaan aidon itsen esiin tuomista. Sitä, että löytää rohkeuden olla oma itsensä joka paikassa, niin henkilökohtaisessa elämässä kuin bisneksessä, ja myös somessa. 

 

Ja se mitä uutta tämä shamaanipuoli on tuonut, on se että pystyn auttamaan sen oman itsen löytämisessä. Kaiken kiireen ja etenkin ruuhkavuosien keskellä on helppo hukata itsensä. Moni saattaa ihmetellä että mikä sitten on se mun aito itse, olen sellainen kuin nyt olen, ja olen mielestäni aito. Mutta niin mä luulin itsekin. En koskaan ole ollut hyvä vetämään mitään roolia, se joskus tuli jopa psykologisten testien tulokseksi. Etten siksi sopisi myyntihommiin. Se naurattaa nyt aika paljon. Eli psykologisesti myynnissä tarvitaan kykyä feikata? Heh. Ehkä se on muuttunut jo näihin päiviin mennessä.

 

Mutta jatkossa siis yhdistän brändäysvalmennuksen siihen, että putsataan pois vanhaa taakkaa, tunteita, jotka ovat pakkaantuneet kehoon. Ja paljon muutakin. Samalla tehdään tilaa uudelle. Tehdään tilaa sille sun korkeimmalle minälle tulla esiin. Avataan kanavia niin, että näet koko ajan selvemmin sen, kuka sä oikeasti olet. 

 

Nimittäin vahvan brändin rakentaminen aloitetaan sisältä. Kuka mä oikeasti olen? Se on se ensimmäinen selvitettävä asia. Jotta sun bisnes perustuisi sun aitoon intohimoon ja voisit menestyä sillä, sun pitää selvittää mikä se oikeasti on. Mitä sun sydän todella haluaa? 

 

Eli mitä menestys mun mielestä on. Se on sitä, että sä teet sitä mitä sä rakastat, ei sitä, että sulla olisi tilillä miljoona, satamassa jahti ja pihassa lamborghini. Ne perinteiset menestyksen merkit ei oikeesti tee kenestäkään onnellista. Se voi hetken tuntua hyvältä, mutta kolahtaa tyhjyyttä seuraavana. Nimittäin merkityksellisyys, onnellisuus, ne on oikeita menestyksen mittareita. Ja kun sä löydät sen, myös se rahallinen menestys seuraa.

 

Eli pääsetkö sä toteuttamaan sitä omaa ainutlaatuista lahjaasi? Pääsetkö sä luomaan sellaista elämää, jota sä haluat elää? Uskallatko sä olla se mitä sä aidosti olet ja tehdä sitä mitä sä aidosti haluat? Se on menestystä. Ja se on myös se, mihin vahva henkilöbrändi perustuu. Kun sä teet sitä mikä oikeasti on sun intohimo, se näkyy. Se on magneettista. Se vetää ihmisiä puoleensa. Ja sitä ei voi feikata. Se brändin rakentaminen alkaa sisältä, mutta jatkuu ihan sun lähipiiriin. Kun sun lähipiiri näkee sen muutoksen sussa, kun sä teet sitä mitä sä rakastat, loistat sun valoa ja energiaa niille, niin ne voi silmät säihkyen kertoa siitä eteenpäin. Ja kun sä julkaiset jotain verkossa, oli se sitten sun kotisivuilla tai somessa, tai sähköpostissa, niin siinä sä julkaiset samalla myös sitä valoa ja energiaa, joka sulla siihen aiheeseen liittyy.

 

Kun sä teet sun työtä sydämestä, palavasta halusta, jopa tarpeesta tehdä just sitä, niin se on taikaa, se on ihmeellistä, vetovoimaista ja tarttuvaa. Ihmiset ei osta vain jostain sitä palvelua mitä he tarvitsevat, vaan valitsevat palvelun tarjoajaksi tietyistä syistä. Resonoiko ajatukset sun kanssa? Onko yhteisiä arvoja? Voiko siihen suhun luottaa ja toimitko sä sydämestä käsin. Kun ihminen näkee ja kokee, että sä teet töitä intohimosta, niin se uskoo siihen että sä oot perehtynyt asiaasi, suhun voi luottaa koska oikeasti välität siitä mitä teet. Ja kun hän näkee sen aitouden sussa, jota ei voi feikata, hän uskoo että se mitä sä sanot, on totta. 

 

Ja kaikki tää ei vaikuta pelkästään sun lähipiiriin, vaan koko Universumiin. Kun sä löydät sen valon sun sydämestä, se alkaa loistaa yhä laajemmalle ja laajemmalle. Myös Universumille. Ja se pystyy auttamaan sua pääsemään sinne, mihin sä haluat päästä. Eli niin toimii vetovoiman laki. Mitä vahvempia tunteita sä lähetät, sen voimakkaampi viesti on. Kun sä siis teet sitä mitä sä rakastat ja visioit sitä, mihin sä haluat päästä ja tunnet jo sydämessäsi sen, miltä se tuntuu kun olet päässyt sinne, niin sitä varmemmin sä pääset sinne. Tää aika on luomisen aikaa ja se tarkoittaa sitä, että sä voit itse luoda sun maailmasi. Mitä selkeämmin sä pystyt näkemään sen, mitä sä haluat elämääsi, sen varmemmin sä jo luot sitä. 

 

Ja nää ei ole asioita, jotka mä olisin vain lukenut jostain. Tai kuullut jossain. Vaikka olenkin, niin mä en pysty puhumaan mistään asiasta ennen kuin olen itse kokenut sen. Ja vaikken mä vielä ole saanut sitä mitä haluan, koska tajusin sen vasta vähän aikaa sitten mitä oikeasti haluan, niin mä olen nähnyt sen, niin selvästi, että uskon että se on tulossa.

 

Mulla meni vuosia ilman että halusin mitään. Musta on niin monta vuotta tuntunut että mulla on se kaikki mitä mä tarvitsen. Etten osannut haluta mitään muuta. Mutta nyt kun tiedän mitä haluan, on unelmoinnissa ja manifestoinnissa ihan eri fiilis. 

 

Mitä sä siis haluat? Mistä sä unelmoit? 

 

Mikä saa sut liekkeihin? 

 

Tää kaikki liittyy nyt uuden ajan brändäykseen. Siihen miten sä kasvatat itsestäsi vahvan brändin tässä uudessa ajassa. Siitä mä tulen puhumaan webinaarissa 12.10. enemmän, joten tule ihmeessä mukaan sinne. Siellä puhun vähän enemmän sitten myös niistä keinoista, kanavista ja mitä sisältöä luot mihinkin.

 

Kiitos paljon että kuuntelit tämän jakson. Toivottavasti se herätti ajatuksia.